Followers me♥

Monday, May 9, 2011

好7熱啊!!

沉日
买了psp
7百幾
贵



便啦
響车死打机
打到傻
唔會停了xD




之後
大哥买咗angry bird
好得意吖
有阿哥就係唔同
有人sek
死老公
講傻鳥
衰到死




乜7天氣黎既
熱到我嘿咁
又多蚊咬喔
我血有咁甜冇?
xD






今日考英文
好難啊
背過個black beauty
背到我傻咗
不·過·
我到最後背晒
啊哈哈
有老公陪我背
我背到12點幾
跟住訓一下
之後
我老公叫我起身
點知我叫都唔醒
到最後我有醒啊
啊哈哈





聽日考pjk、SC、SJ
我冇心機讀啊
唔知做乜
可能天氣熱呱
=3=





我唔多寫啊
我用另外一架電腦玩
keyboard好難按

我知一件事
我想玩PSP
上癮咗
啊哈哈
被老公撈><

No comments:

Post a Comment